+
專題 【親子國內旅行】廣洲番禺長隆動物園 + 熊貓酒店 - 簡介
發佈和牛b的成長日記 2018/04/06 1,130
我哋真係好鍾意去動物園、水族館,香港有動物睇嘅地方我哋都已經去過晒。上年我哋亦有帶和牛B出國去咗沖繩嘅美麗海水族館,而和牛B又真係超級開心。
 
 
不過最近和牛爸公司比較忙,好難放長假,所以我哋就趁住復活節假期,近近地去咗一轉短線國內旅行 - 廣洲番禺2日1夜嘅行程。
 
而以我所知,廣洲番禺長隆動物園面積好大,如果跟團自有數小時逗留動物園嘅話,相信係行唔晒。所以我哋今次嘅行程就係全部都安排晒喺動物園同埋酒店入面,所以帶住小朋友就可以玩得輕鬆少少。
 
 
 
14隻大熊猫、50隻樹熊、約250隻白老虎,仲有約500隻世界各國嘅國寶級動物、20,000幾隻珍奇動物等等。
 
出發去旅行前,我有個習慣就係了解當地天氣情況,再預備衣服。
今次出發番禺,都唔例外,我都睇定天氣,就最安全。
好彩嘅旅行期間天氣好好,唔會落雨,不過就有少少熱。
 
而我哋今次嘅行程,買咗套票(酒店、船票同動物園入場券)而餐飲券係分開買嘅。我哋喺中旅社買嘅套票,係包長隆熊貓酒店、來回船票、動物園入場券(2日門券)大概$2707,另外再於長隆嘅官網訂購酒店自助餐嘅票(*因為中旅社唔代訂自助餐券)。
 
 
如果用長隆旅遊個手機應用程式,俾錢方面就比較麻煩,因為以支付寶、微信及大陸銀行為主。於官網購買就可以用VISA/ MASTER信用卡俾錢。
 
 
自助餐:
兒童身高少於1米免費,兒童票價由1米至1.5米開始計。
早餐及晚餐:
兌返兌返匯率價錢大概HKD153/位大人,一家三口都係HKD306
而晚餐大概HKD295/位大人,一家三口都係HKD589
 
 
**於酒店即場預訂自助餐仲有85折,不過如果係旺季,唔知會唔會爆場買唔到自助餐嘅券。
 
廣州長隆野生動物世界
從熊貓酒店前往動物園,熊貓酒店係有提供免費穿梳巴士,車程大概5分鐘左右。車站位於熊貓酒店嘅對面馬路,遊客可以經天橋或地面過馬路到達。
 
 
動物園入場費用:

門票類型

標準票

兒童/長者票

自駕車22座以下
(含22座)

 

價格
(/)

平日

特定日

平日

特定日

平日

特定日

 
 

RMB250

RMB300

RMB175

RMB210

RMB250

RMB300

 
*兒童: 身高1米至1.5米
*長者: 65歲或以上及有效証件
 
出發前往番禺
相信大家都會想知,我哋係點去番禺,要搭幾耐等。其實去番禺可以搭車又或者係船,聽講車都差唔多兩小時,船都係差唔多時間。但係基於和牛B都係接近三歲嘅小朋友,帶寶去旅行最怕就係佢地無耐性坐唔定。所以我哋就揀咗搭船去,再坐接駁巴士入去長隆酒店。因為小朋友坐唔定,搭船都仲可以陪佢行下睇下風景,但係坐車嘅話基本上就真係鬥智鬥力嘅時候。
 
當日出發搭船,船程大概1:45分鐘。喺蓮花港碼頭落船之後過咗關出閘唔洗1分鐘就行到去接駁車車站,車程大概45分鐘就到達長隆酒店。
 
 
而大家可能會問,住長隆熊貓酒店搭呢架車啱? 啱o架,不過接駁車只係會喺長隆酒店到落車,所以住長隆熊貓酒店嘅話,就要自己行返過去啦。
 
 
至於回程返去蓮花港碼頭嘅話,同樣要去返長隆酒店車站到上車。但要留意佢哋係有車期嘅,要乘搭嘅話,仲要喺長隆酒店入面客戶服務中心 (大堂右手邊落一層樓梯),進行預訂服務,預訂車票係唔需要錢嘅,只要出示返船票做返登記就可以了。因為每程車都有限人數,所以最好預先睇清楚車期,再預訂埋車票就最安全了。
 
 
詳情關於帶寶去中國旅行,可以睇返我的舊文分享;

【帶著BB去旅行】辦理中國旅遊證件 + 出入境流程

 
廣州長隆野生動物世界
地址:廣東廣州番禺區長隆旅游度假區

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: [email protected]
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: