+
比賽圖出山野陞域慈善賽2020
活動日期
2020/01/19
截止申請
2019/12/06
地點
新界東北
費用
詳情請瀏覽網頁
所有資料只供參考,如發現有誤,請按內容更正通知我們。
1,831 發佈hkayp
詳情內容 :

香港青年獎勵計劃(AYP) 主辦

全港唯一以Rogaine形式進行既團體定向比賽

圖出山野陞域慈善賽2020 現正接受報名! 


玩法:2至4人一隊,在指定時間內(6或3小時,按組別),參加者用指南針同埋當日先收到既大會地圖,係賽區入面自由地用你既方法搵出check points,唔同check points有唔同分數(按難度),總分最高為勝。所以,你想贏就要有良好既體能、周詳既計劃同埋準確既判斷力!

圖出山野陞域慈善賽2020 已經定左係2020年1月19號係全新賽區新界東北舉行,今年名額得1000個,先到先得!12月6號就截止報名喇!

如果你未參過嘅又有興趣,唔使驚唔識玩呀!今年初心組新增咗一項窩心嘅服務就係AYP導師於比賽當天會提供指導服務予預先報名之初心組隊伍,主要在比賽前於賽事中心教授簡單定向技巧。*
*詳細資料稍後公佈,服務或會因報名人數不足而取消。

如果你係敢於挑戰,就咪錯過啦!

詳情請瀏覽:http://www.ayprogaine.com/

 

 
 

活動目的

● 挑戰香港人的體能、計劃及判斷力
● 鼓勵年青人勇於接受新挑戰,發揮潛能,從困難中學習和成長
● 為AYP籌募經費,以支持青年發展工作

Rogaine背景

Rogaine運動由香港青年獎勵計劃(AYP)於2007年引入香港,並於同年舉辦全港第一個24小時團隊定向比賽。Rogaine24的全方位考驗和AYP一直主張培養青年人全人發展的精神非常接近:兩者同是鼓勵青年人勇於接受新挑戰,發揮潛能,從困難中學習、成長。至今,Rogaine已是AYP每年一度的大型籌款團隊定向比賽,隔年舉辦6小時及24小時的賽事。AYP希望透過每年舉辦的Rogaine賽事,讓更多青年人認識AYP,更藉以籌募經費,繼續為香港青年創造更多成長機會。

宣傳短片: 

 

所有資料以主辦單位最新公告為準,敬請留意。

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: