+
專題 天水圍綠田園好好玩
發佈貓町媽媽 2018/01/29 6,377

唔想攀山涉水又想呼吸下新鮮空氣,去農莊或者有遊樂設施既燒烤場係唔錯既選擇。
今個週末我地去左🌿天水圍綠田園。 最初係睇中左個滑草場,但原來要身高要夠110cm先玩得,所以小火子就無得滑草啦….. 但唔緊要,因為場內都仲有好多野玩,小火子玩到唔捨得走。

天水圍綠田園
地址: 天水圍沙江圍側(由天華路進入)
BBQ時間: 10am -10pm
設施時: 10:00am-6:00pm
網址: http://www.yl.hk/green/location.htm

當日我們是乘巴士入天水圍再步行到天水圍綠田園的,但由於馬路旁的小路已被樹木擋住,結果我們是沿馬路進入往綠田園的小路,感覺是有點危險,所以還是建議大家到達天水圍後,乘的士前往好了。

我們大概下午兩時多抵達,當時入口空地正擠滿準備離開的小學旅行團,就是我們來得正合時,因為人潮散去,我們玩什麼都不用排隊~ 天水圍綠田園不是新式佈置得美輪美奐的農莊,感覺很簡樸,但又包含了很多讓小孩能樂上半天的遊樂設施。這裡有燒烤的位置,但我們純粹為了玩樂而來,週末時段直接walk-in,無需入場費,按玩樂項目逐次付費便可以了。

入口是一片大空地,可以在這裡放飛機,吹泡泡,旁邊也有賣玩具的攤檔,有吹泡泡,發泡膠飛機等小玩具,是會吸引小孩駐足的地方。 空地旁有充氣彈床,小火子一個箭步便衝了過去,因為這是他必,玩的項目~

遊樂設施逐次收費,其實不算便宜,我們一個下午大概花費$300多元,因為有些遊戲我們玩了兩次,hehe….但我覺得一家人玩得過癮就沒有所謂吧~睇下我地玩左d咩先:

1) 撈金魚 - $25/10mins

小火子第一次玩 估唔到又似模似樣 仲玩左兩次

2) 充氣彈床 - $30/15mins

3)手搖船 -$30/10mins (好似係)

可以小朋友自己玩,亦可以親子一齊玩


4)卡通電動車 -$40/雙人車 行兩圈

5)旋轉椰樹+兒童車 - $30/10mins

6) 水上大滾筒 -$60/10mins 雙人 (玩左兩次)
之前爬文以為有年齡限制,但原來小火子都玩得,佢開心到不得了😝

7)高橋場 -難得的免費活動

8)入錢玩既車仔 -$10次

要去對面攤位換代幣,但一個代幣都玩到好耐


9)餵羊仔 -$5/一大束草

其實同一個地方可以玩到咁多不同的遊樂設施真的不錯~ 咁多樣設施當中,小火子和我覺得最好玩的一定是水上大滾筒,因為唔係好多地方有得玩,而且小火子真係笑足全程~ 但要令滾筒轉動10分鐘都唔簡單ga,玩完之後我都散哂…

如果有時間,在陽光下玩埋水上單車應該都會好好feel ga,quota就留返下一次啦~

謝謝收看,有關影片可在貓町媽媽的facebook專頁收看。

如果喜歡貓町媽媽的文章或想觀看更多親子玩樂情報,
歡迎到訪貓町媽媽的facebook專頁:

<貓町媽媽 親子 玩樂 扮靚日誌>
https://www.facebook.com/catdingmama/

內容更正
當前活動:
更正內容:
驗證碼: